De komende 12 weken geef ik je alle informatie die nodig is om jouw doel te bereiken. Met dit programma train je het gehele lichaam. Het trainen van het bovenlichaam heeft voordelen, namelijk: 

  • Je kunt zo vaak trainen als je wilt, waardoor je meer vet verbrand.
  • Je bovenlichaam word sterker, waardoor je meer kilo kunt pakken bij squats en deadliften. Dit betekend dat je billen uiteindelijk nog beter kunnen groeien.

 

Dit programma is PERFECT voor jou als:

  • Nu al een tijd naar de sportschool gaat , maar je billen nog steeds niet gegroeid zijn!
  • Je niet weet welke producten nou het beste zijn om te eten of als je je best doet om gezond te eten, maar nog steeds geen resultaat ziet!
  • Je graag handvaten wilt om je motivatie beter vast te houden!
  •  Je niet zomaar een beetje wilt trainen, maar echt wilt leren hoe je ALLES uit je training haalt!
  • Je meer wilt leren over voeding, zodat je ook hierna je gezonde leefstijl kunt behouden!
  • Je helemaal KLAAR bent met excuses en je nu ECHT voor de volle 100% voor jouw doelen wilt gaan!
  • Je bereid bent veranderingen aan te brengen in je leven!

Jij bent er helemaal klaar voor om jouw droomlichaam te gaan creëren en te doen wat daar voor nodig is!

Training

  • Elke 4 weken een nieuw trainingsschema voor het onderlichaam en bovenlichaam
  • Je krijgt duidelijke voorbeeldjes van elke oefening en een uitleg over de juiste uitvoering van elke oefening
  • Je krijgt cardio advies afgestemd op jouw PERSOONLIJKE doel
  • Je krijgt training tips om ervoor te zorgen dat je ALLES uit je training haalt
  • Je krijgt een bijlage vol tips voor meer motivatie
  • Je krijgt 2 werkbladen met oefeningen om het beter vol te houden

Voeding

  • Je krijgt het juiste aantal calorieën en de juiste macronutriënten verdeling voor jouw PERSOONLIJKE doel berekend
  • Je leert hoeveel maaltijden je per dag moet eten
  • Je leert wat je moet eten VOOR en NA de training
  • Je leert wat je het beste kunt drinken en wat je beter niet kunt drinken
  • Je krijgt informatie over je cheatday, wanneer mag je deze houden en hoe ziet zo’n dag eruit
  • Je leert over goede en slechte koolhydraten
  • Je leert over goede en slechte vetten
  • Je leert over snelle en langzame eiwitten
  • Je ontvangt advies over het gebruik van vitamines en supplementen

BONUS –> Een lijst met eiwitrijke producten

BONUS –> Voorbeeld van een dagschema met  verschillende voorbeelden van maaltijden die je zou kunnen nemen

BONUS –> 10% korting op het FITCHEF boek vol met eiwitrijke recepten

Tip: als je klaar bent met het programma kun je deze gewoon opnieuw doen!

 

De waarde van dit traject van 3 maanden = 250 EURO

MAAR IK BIED DIT COMPLETE PROGRAMMA AAN VOOR: 165 EURO 

Denk jij nu: YES, DIT WIL IK! 

Stuur mij dan een berichtje op instagram of stuur een mailtje naar fitwithsammy@gmail.com.♥